Kategorie:

Wybierz język

Polski Rosyjski Angielski Niemiecki

Wyszukiwarka

Kontakt


Konieczny Company
Bartłomiej Konieczny

ul.Rzemieślnicza 7
55-114 Szewce
koło Wrocławia
Telefon: +48 71 329 03 47
Mobile: +48 791 427 287
bartek@garbusowy.pl

Katalogi



» Home » Regulamin

Regulamin

 


Regulamin:

Jeśli jesteś naszym klientem i posiadasz konto na naszym sklepie internetowym oznacza to że akcektujesz ten regulamin. 

1.Zamówienia przyjmujemy:
-za pośrednictwem sklep internetowego www.garbusowy.pl
-mailowo sklep@garbusowy.pl lub bartek@garbusowy.pl
-telefonicznie pod nr. telefonu:
791 GAR BUS czyli 791 427 287
lub 71 329 03 47
Jeśli nie odbieramy lub linia jest zajęta oddzwonimy. Jeśli nie oddzwaniamy w ciągu godziny może znaczyć to że Twój nr. nam się nie wyświetlił. Uprzejmie prosimy o nie dzwonienie 10 razy raz po raz - blokuje to nam linię i utrudnia pracę. Oddzwaniamy zawsze zgodnie z kolejnością przychodzących połączeń więc dzwonienie 10 razy nie przyśpieszy kontaktu.
Jeśli posiadasz motorówkę , Opla czy zabytkowego Mercedesa możesz składać zamówienia tylko przez sklep www.garbusowy.pl i nie proś nas o wymiary części bo nie sprzedajemy ich na metry tylko dobierając je do konkretnego modelu . Obsługa mailowa i telefoniczna dostępna jest tylko dla posiadaczy zabytkowych VW. Jeśli posiadasz zabytkowego VW pytaj o co chcesz a na pewno dostaniesz kompletną i precyzyjną odpowiedź.

2. Płatności.
Przy odbiorze paczki lub na konto.
Paczki za pobraniem wysyłamy od ręki.
Paczki z płatnością na konto wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty. Wplata przeważnie księguje się jeden-dwa dni. Nie pracujemy na podstawie potwierdzeń przelewu więc dopóki banki nie przekażą pieniędzy wysyłka nie jest możliwa. Nasz sklep nie wysyła automatycznie danych do przelewu. Wysyłamy to ręcznie po zweryfikowaniu poprawności zamówienia i sprawdzeniu stanów magazynowych. Robimy to w godzinach pracy sklepu.
Jeśli zależy Tobie na czasie wybierz płatność przy odbiorze. 
Jeśli zdecydujesz się na odbiór paczki w naszej firmie możliwa jest tylko płatność gotówką.

3. Realizacja zamówienia.
99% towarów wystawionych w naszym sklepie znajduje się na naszym magazynie. Realizacja zaczyna się po złożeniu zamówienia. Zamówienia złożone do godziny 12.00 wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia złożone do godziny 14.00 powinny być wysłane tego samego dnia jeśli wybierzesz płatność przy odbiorze. Jeśli płatność na konto wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty.
Jeśli nie znalazłeś jakiegoś produktu wpisz te pozycje w pole na uwagi widoczne w momencie określania rodzaju transportu i płatności. Zostaną one dopisane ręcznie do zamówienia,

4.Dokument sprzedaży wsadzamy do każdej paczki. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT (powinno być to zgłoszone w momencie składania zamówienia). 

5.Zamawiający może wprowadzać zmiany do momentu rozpoczęcia pakowania paczki. Jeśli chcesz wprowadzić zmiany wyślij proszę maila a w tytule wpisz nr. zamówienia z dopiskiem zmiany.
Jeśli wystąpią braki towarów lub będziemy mieć wątpliwości co do poprawności doboru części zastrzegamy sobie prawo wstrzymania realizacji zamówienia do czasu kontaktu z zamawiającym.
Prosimy o przemyślenie zamówienia gdyż domówienia i zmiany mogą wydłużyć czas jej realizacji.

6. Ceny.
Podane ceny są cena brutto (z VAT) podaną w polskich złotych.
Zastrzegamy sobie prawo zmiany ceny w dowolnym momencie realizacji zamówienia i zmiany zasad promocji.
Do każdego zamówienia doliczamy koszty przesyłki. Orientacyjne koszty przesyłki znajdują się w odpowiedniej zakładce naszego sklepu.

7.Dostawa.
Zamówione towary wysyłamy pod adres wpisany w pole adres do wysyłki.
Przesyłki z płatnością na konto o wartości powyżej 500 złotych wysyłane są na nasz koszt.
Paczki za pobraniem - doliczamy koszt pobrania pieniędzy. 
Promocja darmowej wysyłki objęte są tylko zamówienia złożone przez sklep www.garbusowy.pl
Zamówienia złożone inną drogą nie są objęte tą promocją.
Paczki gabarytowe nie są objęte darmową wysyłką - zamawiający ponosi część kosztów wysyłki chyba że ustalono inaczej.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zaakceptowaniem tego regulaminu.
Uprzejmie informujemy że paczki realizowane Pocztą Polską nie są wysyłane każdego dnia. To wydłuża czas dostarczenia towarów. Dodatkowo Poczta Polska bardzo często dostarcza towar dłużej niż deklarują to w swoich reklamach. Najtańsza opcja może oznaczać wysłanie towaru zwykłym listem czyli Twoja  przesyłka nie jest ewidencjonowana i w razie długiego terminu dostawy lub zagubienia nie mamy jak składać reklamacji.

Po nadaniu paczki dostanie sms z firmy kurierskiej z nr. listu przewozowego Twojej paczki, Możesz samodzielnie ją monitorować. Jeśli nie dojdzie w 2 dni skontaktuj się z przewoźnikiem. Jeśli wybrałeś przesyłkę kurierską i nie dostałeś sms oraz mijają dwa dni od nadania a kuriera u Ciebie nie było napisz do nas email . Sprawdzimy co się z nią dzieje.

 

8.Odbiór własny

Jeśli chcesz odebrać części w siedzibie naszej firmy złóż proszę zamówienie przez sklep internetowy a w polu na uwagi dostępne przy określaniu rodzaju transportu i płatności wpisz informację Odbiór własny i określ mniej więcej kiedy po to będziesz żeby towar czekał na Ciebie. Jeśli zamierzasz zrobić zamówienie „przy ladzie” najlepiej umów Się z nami. Da to Tobie pewność ż będziemy dysponować czasem dla Ciebie .Wchodząc do naszej firmy nie wiesz czy przed Tobą jest 2 czy 22 zamówienia czyli czy 2 czy 22 klientów. To że ich nie widzisz przy ladzie nie znaczy że ich nie ma . Jak zamówień mamy 2 , 5 czy 8 to nie problem obsłużymy Ciebie szybko ale co jak zamówień mamy jeszcze 30 a ze dwie godziny kurier odbiera paczki ? Wtedy nie możemy się Toba zająć. Nie oczekuj że obsłużymy Ciebie po za kolejnością bo każdy klient jest dla nas tak samo ważny, Tez w firmie czy ten po drugiej stronie Polski który wieczorem złożył zamówienie i oczekuje że następnego dnia jego zamówienie zostanie zrealizowane. Mogłeś też złożyć je wieczorem przez sklep www , wpisać ż4e będziesz około 11.00 u nas i towar leżał by na ladzie i czekał na Ciebie. Często pojawiaj się problem ze zrozumieniem tego ale moim zdaniem zasada jest prosta. Kolejność przychodzenia zamówień określa nam ilu klientów jest przed Tobą . Jak jest 2 chwila i masz towar ,jak jest 22 może się okazać że trzeba poczekać 1 ,2 czy 3 godziny na obsługę wiec tym bardziej zachęcamy do składania zamówień przez sklep www.garbusowy.pl niezależnie czy mamy to wysłać czy chcesz odebrać to osobiście.

9.Zwroty towarów.
Klient detaliczny (osoba prywatna) może zrezygnować z zakupionego towaru przez sklep www.garbusowy.pl bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty zakupu (chyba że ustalono inaczej) ale muszą być spełnione pewne zasady.
-Towar musi posiadać oryginalne nie uszkodzone opakowanie i towar nie może nosić śladów montażu i uszkodzeń.
-Nie ponosimy kosztów zwrotu towarów.
-Przed odesłaniem towaru należy poinformować o tym drogą mailową.
-W odsyłanej do nas paczki trzeba wsadzić dowód zakupu oraz krótką informację "zwrot" oraz precyzyjną listą co jest zwracane. Jeśli zwrot jest z więcej niż jednego dokumentu sprzedaży trzeba precyzyjnie rozpisać która część z którego dokumentu.
-Paczki zwrotne rozpakowujemy średnio raz w tygodniu.
-Zwrot pieniędzy zostanie zwrócony przelewem bankowym na wskazane konto. Przelewy wykonujemy średnio raz w tygodniu. Średni czas zwrotu pieniędzy to 14 dni.
Jeśli odesłałeś do nas paczkę nie informuj nas o fakcie że została ona przed chwilą nadana. Jak przyjedzie na pewno się nią zajmiemy. Jeśli w paczce nie będzie danych do przelewu automatycznie pieniądze zostaną zapisane na Twoje konto do wykorzystania w następnych zakupach i nie będzie możliwości tego zmienić !
90% paczek zwrotnych nie zawiera tego o co prosimy więc prosimy o przyłożenie się do tego.
Sklep www.garbusowy.pl zastrzega sobie prawo do potrącenia 25% wartości zwracanego towarów na poczet kosztów wydłużonej i skomplikowanej obsługi zwrotu jeśli kupujący w sposób ewidentny nie potraktuje zasad zwrotu poważnie.
Nie podlegają zwrotowi (chyba że ustalono inaczej) części elektryczne i hydrauliczne bo nie mamy możliwości sprawdzenia czy nie zostały uszkodzone.
Części importowane pod specjalne zamówienie klienta nie podlegają zwrotowi chyba że ustalono inaczej.

Drobne zmiany w wizualu między zdjęciem a częścią nie istotne dla funkcjonowania części nie są powodem do zwrotu. Zmiany poważna wpływające na funkcjonowanie części są powodem do  zwrotu lub wymiany .


10Reklamacje.
Nie jesteśmy producentem części . Towary posiadają gwarancję producenta.
Jeśli po rozpakowaniu paczki stwierdzisz wady ukryte prosimy o odesłanie towarów do nas wraz z opisem i dowodem zakupu.
Jeśli po rozpakowaniu paczki stwierdzisz uszkodzenia transportowe należy od razu zgłosić to mailowo.
Jeśli po rozpakowaniu paczki stwierdzisz braki towarów należy najpierw dwa razy wszystko przejrzeć , każdy element wypełnienia i każdy kartonik. Prosimy najpierw sprawdzić a potem się z nami kontaktować. Braki można zgłaszać do 24 godzin od momentu odebrania paczki Po przyjęciu zgłoszenia zostanie przeglądnięty monitoring który znajduje się nad każdym miejscem pracy naszej firmy. Monitoring rejestruje całą drogę towaru od zdjęcia z regału , przez potrójny system sprawdzenia do pakowania. Jeśli stwierdzimy że towar został spakowany sprawę braku trzeba natychmiast zgłosić przewoźnikowi a my możemy udostępnić nagranie z pakowania i odbioru paczki przez kuriera.

Jeśli w czasie użytkowania wystąpi problem z zakupioną u nas częściąch prosimy o odesłanie jej do nas wraz z opisem kiedy została zamontowana , kiedy zdemontowana + oczywiście precyzyjny opis usterki. Jeśli rozpatrzenie reklamacji wymaga wysłania jej do producenta termin może się wydłużyć. Oczywiste tematy załatwiamy od ręki. Każdy mechanik nie raz pisał takie pisemko - na pewno sobie poradzi. 

Reklmacje bezzasadne zostaną odesłane do klienta na jego koszt. Jeśli klient jej nie odbierze po 3 miesiącach są utylizowane.

11. Dane osobowe.
Każdy klient naszego sklepu wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu zrealizowania zamówienia. W przypadku sprzedaży wysyłkowej dane osobowe muszą być udostępnione firmie transportowej (wypełnienie listu przewozowego). W przypadku faktur dane te trafią do naszego biura rachunkowego w celu zaksięgowania dokumentu. Dane osobowe przechowywane są na zabezpieczonym serwerze firmy hostingowej i programie magazynowo-księgowym. Do tego programu ma dostęp serwistant z firmy, która go nam sprzedała.

Jeśli nie wyrażasz na to zgody prosimy o natychmiastowe skasowanie konta z naszego sklepu oraz wysłanie emaila z informacją żeby skasować Twoje dane z naszego programu magazynowo-księgowego.

Jeśli nie będzie Twojej zgody na tak podstawowe czynności zapraszamy na zakupy do naszego sklepu stacjonarnego.

Każdy klient ma prawo zmieniania i kasowania swoich danych osobowych.

Dane osobowe naszych klientów przetwarzamy tylko w celu zrealizowania zamówienia. 

 

12. Właściciel sklepu.

Konieczny Company

Bartłomiej Konieczny

894-253-69-57

55-114 Szewce

ul.Rzemieślnicza 7

Wszelkie spory prawne rozstrzyga sąd właściwy dla lokalizacji sprzedajacego.

 

 

 

Życzymy udanych zakupów.
W razie potrzeby jesteśmy dostępni pod telefonem. Chętnie pomożemy . Przed wykręceniem telefonu prosimy o przygotowanie listy części które chcesz wycenić lub zamówić oraz rocznik i modelu auta. Informacja że to stary Garbus to dla nas za mało. Jeśli masz wątpliwości czy rocznik jest zgodny z modelem auto zadzwoń do nas jak będziesz przy aucie , przygotuj sobie metrówkę i bez problemu dojdziemy jaki to rocznik.

PozdraVWiam

Bartek Konieczny

 

 


 

 

 

 

 

Copyright 2002-2010 www.garbusowy.pl Wszystkie prawa zatrzeżone. +48 791 427 287, e-mail: sklep@garbusowy.pl